Ние използваме бисквитки, включително и бисквитки на трети страни, за да подобрим нашите услуги, за да персонализираме вашите реклами и да запаметим вашите преференции за уебсайта. Ако продължите браузинг сесията, вие се съгласявате с използването на бисквитки на нашия сайт. За повече информация (например как да изключите бисквитките), посетете нашата Политика за бисквитките.

Новини

30 септември 2018

ПО ВРЕМЕ НА 21CF IMPACT WEEK СЛУЖИТЕЛИ НА ФОКС НЕТУЪРКС ГРУП ПОДКРЕПИХА ИНИЦИАТИВАТА НА NATIONAL GEOGRAPHIC СРЕЩУ ЗАМЪРСЯВАНЕТО С ПЛАСТМАСА

„Фокс Нетуъркс Груп“ България, част от 21st Century Fox, се включи в глобалната инициатива 21CF Impact Week, посветена на наболелия проблем със замърсяването с пластмаса.

Тази година главната тема на 21CF Impact Week е CSR кампанията на National Geographic „Планета или Пластмаса?“. Кампанията цели да намали количеството пластмасови отпадъци, което достига до Океана, като промени начина, по който хората гледат на пластмасата за еднократна употреба.

National Geographic приканва своята аудитория да обещае, че ще намали употребата на пластмаса за еднократна употреба на https://www.natgeotv.com/bg/planetorplastic

По време на 21CF Impact Week почти 90% от служителите на „Фокс Нетуъркс Груп“ България се включиха доброволно в информационна кампания за негативното влияние на пластмасата и за това как хората могат да намалят употребата ѝ в ежедневието си. Доброволците организираха активности, целящи да се намали замърсяването с пластмаса – разпространение на информационни материали и кошчета за разделно събиране на отпадъци в бизнес сградата “Expo 2000” и в заведенията за хранене в района, а също така организираха информационни събития и почистване не зелени площи.

Impact Week е ежегодна инициатива на 21st Century Fox, част от програмата за социална ангажираност на компанията. Целта е да се спомогне за създаването на бизнес, който поглежда отвъд приходите, за да прецени влиянието, което имаме върху света. Тази инициатива представя ценностите на компанията и е в унисон с мисията ѝ да създаде една социално отговорна бизнес среда. Организират се стотици доброволчески проекти по цял свят, които вдъхновяват хиляди служители да допринесат за обществото, в което живеем и работим. 


FOX България FoxLife България FoxCrime България 24Kitchen България National Geographic България

Superbrands