Ние използваме бисквитки, включително и бисквитки на трети страни, за да подобрим нашите услуги, за да персонализираме вашите реклами и да запаметим вашите преференции за уебсайта. Ако продължите браузинг сесията, вие се съгласявате с използването на бисквитки на нашия сайт. За повече информация (например как да изключите бисквитките), посетете нашата Политика за бисквитките.

Новини

14 юни 2017

За първи път кампания на Fox Networks Group, провела се и в България, бе отличена на PromaxBDA Global Excellence Awards

FNG заслужи общо 25 награди на престижната церемония за постижения в маркетинговите комуникации.

Десет златни, девет сребърни и шест бронзови отличия бяха присъдени на Fox Networks Group за изключителни постижения в маркетинговите комуникации на международната церемония PromaxBDA Global Excellence Awards в Лос Анджелис, САЩ на 8 юни 2017 г.

Сред победителите бе глобалната кампания „Outcast Mural Art Stunt“, провела се в края на май и началото на юни 2016 г. по повод световната премиера по FOX на сериала „Изгнаник“. Кампанията заслужи две златни отличия в категориите „Най-добро използване на социални медии за промоция на предаване или сериал“ и „Цялостна промоция на специално събитие“, две сребърни отличия в категориите „Най-добро преживяване или промоция на специално събитие за широката аудитория“ и „Най-добро съдържание за дигитална промоция“, както и бронзово отличие за „Най-добро използване на виртуална реалност или 360-градусово видео”.

„Promax е най-престижната  церемония, която отличава изключителните постижения в маркетинга в развлекателната индустрия на всички екрани – в ефир, онлайн и на мобилни устройства. Наградите PromaxBDA Global Excellence Awards поставят стандартите в световния медиен маркетинг. За нас е чест, че София, Загреб и нашият местен екип са част от най-награждавания проект на Promax тази година“, коментира Милена Филчева, Маркетинг и PR  директор на FNG за Балканите.  

Арт проектът „Outcast Mural Art Stunt” oбхванa общо 12 града по цял свят – Берлин, Истанбул, Джакарта, Куала Лумпур, Лондон, Манила, Сингапур, София, Стокхолм, Сидни, Загреб и Неапол. Началото бе поставено на 28 май 2016 г. на събитието MCM London Comic Con, като в рамките на една седмица в различните градове се появяваха комикс след комикс, рисувани на живо от най-добрите графити художници. Така сцена от сериала „Изгнаник“ оживя в реална градска среда, като графити артистите интерпретираха оригиналните илюстрации на Пол Азасета, един от създателите на комикса „Изгнаник“ („Outcast“), на който е базиран сериала. Комиксите се разкриваха последователно на специално създадена дигитална платформа www.outcastart.tv. Феновете от цял свят следваха историята чрез видео и снимкови материали от всяка локация, качвани на общата платформа или споделяни в социалните мрежи с хаштаг #outcastart.

В София, в партньорство с Националния дворец на културата, в продължение на 2 дни – на 28 и 29 май петима от най-добрите български графити художници – 140 Ideas, Esteo и GOAT рисуваха гигантски комикс на открито на живо върху огромно пано с размери 7 метра (ширина) х 24 метра (височина) върху фасадата на иконичната сграда. 5-тонно скеле на 14 етажа, 36 часа работа и 300 флакона боя бяха необходими на художниците за реализацията на огромния графит. Във вечерните часове на 29 май сцената беше завършена и НДК се обля в червена светлина. Агенциите, които участваха в реализацията на проекта в София, са Noble Graphics, Key Events & Communication и Trinitix.

Хиляди столичани наблюдаваха създаването на най-големия комикс, показван в градска среда у нас, а стотици фенове на графити културата, визуалните изкуства и сериалите се престрашиха да влязат в стаята на „Изгнаник“. Първият епизод на „Изгнаник“ беше показан ексклузивно на живо във Facebook на 20 май едновременно в 61 държави. За първи път телевизионна компания и Facebook излъчиха на живо толкова дълъг видео материал.

Резултатите от премиерата на „Изгнаник“ бяха повече от впечатляващи с общо 26 милиона гледания извън САЩ, като това стана епизодът, достигнал до най-голяма зрителска аудитория в историята на FOX. Премиерата на сериала във Facebook и свободният достъп до първия епизод чрез стрийминг във Facebook, Youtube и платформата за отложено гледане FOX Play в продължение на две седмици преди телевизионната премиера на сериала генерираха 18.7 милиона гледания по света. В Европа премиерата събра 11.2 милиона гледания.  


FOX България FoxLife България FoxCrime България 24Kitchen България National Geographic България

Superbrands